NIEUW! BlueLine Pas

Steeds meer medewerkers krijgen te maken met onveilige situaties in hun werkomgeving. Wanneer er Wanneer er een alarmknop gedragen wordt kan er bij nood op de knop worden gedrukt of wordt er De BlueLine Series bestaat uit product en protocol onafhankelijke zorgsensoren. De zorgsensoren zijn praktijk gericht en volledig geoptimaliseerd voor het zorgproces. Een van de zorgsensoren is […]

Steeds meer medewerkers krijgen te maken met onveilige situaties in hun werkomgeving. Wanneer er Wanneer er een alarmknop gedragen wordt kan er bij nood op de knop worden gedrukt of wordt er

De BlueLine Series bestaat uit product en protocol onafhankelijke zorgsensoren. De zorgsensoren zijn praktijk gericht en volledig geoptimaliseerd voor het zorgproces. Een van de zorgsensoren is de BlueLine PAS. De BlueLine PAS is en noodoproepsysteem voor in huis. Met een druk op de knop wordt er een melding verstuurd naar de mantelzorger, zorgverlener en/of alarmcentrale.

Door het inzetten van de BlueLine PAS zorgt u voor:
– Meer vrijheid en veiligheid voor uw cliënten
– Werkdrukverlaging voor de zorgverlener
– Flexibel en toekomstvast alarmeringssysteem

Interesse?

Ga naar http://mobiletrack.nl

Of mail naar info@mobiletrack.nl

Deel dit artikel
Lees meer

Gerelateerde artikelen

Slimme technologieën voor efficiënt risicobeheer in de beveiligingssector

De beveiligingssector heeft de afgelopen jaren een duidelijke transitie doorgemaakt: van reactief optreden naar proactief risicobeheer. Met de groeien...

Veiligheid en efficiëntie in risicovolle omgevingen

Organisaties die actief zijn in risicovolle omgevingen – zoals havens, industriegebieden of evenementenlocaties – worden steeds vaker geconfronteerd m...

Zorgverleners beschermen met technologie

Zorgverleners staan dagelijks klaar voor anderen, vaak onder hoge druk en in onvoorspelbare situaties. Helaas neemt het aantal meldingen van onveilige...
.
.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem contact met ons op voor meer informatie of een vrijblijvende offerte op maat!
.
.
.